Blåsigt värre

Skönt att komma hem från jobbet och man är helt själv. Bara katterna som kommer så glatt fram men dom vill genast ut. Så nu sitter jag och ugglar lite framför datorn. Johan lär väl vara hemma om en timme skulle jag tro. Tänka sig att det ska vara midsommarafton och födelsedag nästa vecka. Ska bli jätteroligt. Ska försöka fixa bort min tid på midsommarafton så kör vi upp till dalarna och firar där istället. Hoppas hoppas....

Annas är det lugna puckar, mkt till helgen men det går väl ändå.
Shit vad det blåser ute idag. Knappt man vågar sig ut ju =)
Vad kul att det blev 0-2 mellan Grekland-Sverige Nu på lördag är det en till match. Hopps det går lika bra där. HEJA SVERIGE.

Nej nu ska jag slita mig. Har lite att fixa med. Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0