Buketter

Sitter just nu och avnjuter en mycket sen frukost. Tog lite sovmorgon idag. Det är skönt det!

Igår hade vi Kicki och Martin på middag. Grillade fläskytterfilé, vilket blev supergott. Till efterrätt hade dom med sig kladdkaka, grädde och jordgubbar. Så så smarrigt. Vädret var toppen så vi kunde sitta ute hela tiden. Tände lite ljus och hade det trevligt.

Idag ska vi kanske till Tollarp och färdigställa brudbuketten. Har inte riktigt bestämt vad jag ska ha istället. Nu när man hade fastnat för en så är det svårt att hitta en annan. Ska man ha en annan färg eller ska man bara ha rosor. Det är inte lätt ju! Har hittat en med amazonlilja i, men är den vanlig att få tag på??

Den jag hade tänkt från början är med vita rosor, vit ranunkel och hjärtan på tråd. Men nu var det inte säsong för ranunkel.



Detta är den med vanlig lilja.


Denna är med Amazonlilja.


Sen hittade jag en blomma som heter Fresia som också är fin.


Sen har jag en med bara rosor, vita och rosa.


Helst vill jag ha en bukett med bara vita blommor och med Hjärtan på tråd.
Beslutsångest!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej, mitt smakråd var den med amazonliljan om det finns att få tag på så snygg den var. Roligt att följa bloggandet.

Kramar från Linderöd

2008-07-03 @ 18:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0