Satan i gatan

Shit vilken arbetsdag det blev igår! Jag och Emma jobbade som satan. Precis vid kl 18.00 kommer alla och ska handla. Just då när en slutar och vi är 2 kvar bara. Och det är inte bara kassan man ska sitta i, utan det ska hinnas med postärenden också. Kan ju lova att det var lång kö i min kassa när Emma stod i posten. Kunderna var inte glada, men vad ska man göra? Man kan ju inte dela på sig som vissa tror man kan! Jag och Emma kollade på varandra när det värsta var bortjobbat och bara skratta (av glädje att det hade lugnat ner sig). Men man kan ju tycka att den som slutade kunde stanna i 10 min. För det var det som hade tagit om man satt båda i kassan för att få bort det värsta. Men icke. Vi fick jobba som attan hela kvällen. Så det var så skönt att komma hem till mitt hjärta som hade städat undan så fint och bara slänga sig i soffan och glo på film. 

Ska åka och handlar allt inför ikväll då vi får besök av dalafolk. Trevligt!! Undra bara vad man kan bjuda på? Grillat blir det iallafall om jag får bestämma. Ska skynda oss hem igen så katterna får komma ut. Det e så varmt för dom. Idag verkar det som att fläktar mer så det är ju bra. För det har varit hett i lägenheten fast man har öppna fönster. Nu är det dags för frukost.




Saknar min knasiga familj =) Gustav Pappa och Hanna


 


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha :-)

2008-07-29 @ 18:51:36
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0