Fredag

Ny dag, nya tag. Ut med det gamla och in med det nya som man brukar säga! Igår blev det inget med Tollarp. Ska känna att jag vet vad jag vill ha för blommor i buketten först. Vilket jag inte vet riktigt än.
Det blev en massa bröllopsbestyr gjorda igår allafall. Nu är bordsplaceringen klar. Började smått med Bröllopsmiddags-programen. Innehållet är, Meny, Bordsplacering; liten anteckning om varje person. Kan vara en kul grej för dom som inte känner varandra. Snapsvisor, och lite annat smått och gott.
Ska fortsätta att skriva idag är det tänkt. Inköpslista på all mat som ska göras. Vad dom som ska hjälpa till på middagen ska göra, bestämma bordsdekorationen. And so on......

Jag som trodde det skulle vara solsken idag också. Bestämde igår att sitta ute mesta delen av dagen, för att få lite färg. Men sånt ska man tydligen inte bestämma i förväg. Trist. Hoppas solen kan titta fram mellan molen iallafall.



♥ Du och Jag i Evighet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0