Stressad

Nu har gästerna åkt. Det blev att dom stannade i 2 nätter istället för 1. Vi hade det jätteroligt. Vi körde en vända till stranden igår. Så härligt men man lyckades bränna sig som vanligt. Men det är bättre idag. Kändes som man hade en minisemester när dom var här. Vi åt stor frukost och goa middagar ute på altan. Vilket inte jag och Johan gör så ofta. Drack vin och öl. Så man kopplade av mer än vanligt. Men nu är man solo igen och snart är det dags för att köra till jobbet. Trist.

Jag känner mig väldigt pressad just nu. Har massor av planer som måste göras men man ska vara hus och kattvakt i en vecka och det känner jag inte rikitg för, med tanken att man vill fixa med bröllopet så fort man kommer hem från jobbet. Men det får bli en massa snack på telefon med Johan istället.
Denna vecka har inte heller blivit nått gjort, pga av jobb. Jobbar Johan morgon så jobbar jag kväll så man ses ju knappt. Plus att vi har haft gäster och nu är snart denna vecka över. Jag är stressad!!


16
Dagar Kvar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0