Brudpar

Jag och älsklingen var och gjorde lite ärenden idag. Bla. körde vi till Tollarp och beställde brudbuketten. Enligt floristen var det inga problem att skaffa fram vita ranunkel. Så jag hoppas han håller vad han lovar. Så det blir den buketten som vi tänkt oss. Men jag är ändå lite skeptisk till att han kunde fixa ranunkel. Nog om det. Sen tog vi en vända på stan. Hittade lite söta grejer som vi ska använda som dekoration.


Ett sött brudpar som vi ska ha i blomsterarrangemangen. Kunde bara inte motstå.
Sen hittade vi en butik som hette The spice Tree, sålde massa tesorter,choklad, marmelad mm. Där köpte vi små små choklad hjärtan som vi ska slå in i celofan och ge gästerna på bröllopet.

Ska nog in till stan imorgon också och köpa lite smått och gott till festen. Än så länge är det mycket som ska handlas. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0