Måndag

Har storstädning här hemma nu. Har legat på latsidan ett par dagar. Men nu måste jag ta tag i detta. Ska ha min Farbror på besök i morgon och det är med en bra anledning att man har det städat =)

Vi träffade prästen igår, ville gå genom vigseln en gång till. Så nu kan man säga att man har bättre koll. Men prästen kommer ge oss massa tecken under vigseln så det kommer nog gå bra. Man är nog rätt nervös så man glömmer hälften vad man ska göra ändå.

Snart är det dags att köra till jobbet. Så jag ska fortsätta lite här hemma. Hinner med lite till.

 19
♥Dagar Kvar




Kommentarer
Postat av: Julia

Ja jag vet vem du pratar om. Dyster känsla i torsdags på jobbet för allihop. Svårt att tänka sig in i det hela. :( Vi sågs! Och vi ses på onsdag :)

2008-07-28 @ 17:06:11
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0