Tivolirock

Vilken dag det var igår. Vi hade det sköj!!
Martin och Tobbe kom hem till oss igår och grillade. Men man fick inte njuta direkt av maten. Vi var under tidspress om man säger så. Grillningen tog längre tid än tänkt. Så vi fick skynda oss för att hinna med bussen i tid. Vi kom på den =)hihih. På bussen var det bara att korka upp mer öl och cider. Trodde allvarligt att vakter skulle kolla allas väskor. Men du fick ta med vad fan du ville in på området. Det är en miss som jag har lärt mig av. Har bara varit med om att, -Här får du inte dricka! Häll ur den!

-Mot ingången!!


Väl inne så kollade vi först på Timo Räisänen. Han var JÄTTEbra. Verkligen en scennärvaro.





Sen blev det Joddla med Siv.



Lite paus =)




Petter





Sen kom Höjdpunten av kvällen, Sabaton!!!





Vi hade en toppen dag, förrutom att jag har så ont i bena. Nästa år blir det strandstol eller filt att ta med sig.

Nu ska jag göra mig klar för älskligen vill så gärna till marknaden idag.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0