Snart över

Jag kan inte fatta att semestern är snart över :( Endast 3 dagar kvar. Vill inte! Pratade med min kära bror och han skulle gå på semestern nu på fredag i HELA 7 Veckor. Snacka om orättvist. Men så blir det när man har pappadagar att ta av. Men än då! Ska gråta en skvätt ikväll och tycka synd om mig =)

Har förresten glömt att berätta att våra kära vänner Kicki och Martin fick marklägenheten dom kolla på. 5 rum och kök. Inte illa. Ska bli kul att få komma och hälsa på dom senare i september. Är så nyfiken på hur det ser ut!

Nu måste jag lämna datorn ett tag. Har en ostädad lägenhet att ta hand om.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har också lite svårt att fatta det, dessa fyra veckor av jobb har gått sjukt fort! Du ska vara i charken en del nu med väl? :-D

2008-07-11 @ 22:02:57
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0