Slut på denna vecka

Blev en toppenkväll igår hemma hos Malin och Tobias. Tobias syster och hennes familj var också där. Så hela kvällen gick jag och Johan runt med deras 5 månaders tvillingar. Gud vad söta dom var. Snacka om man själv längtar tills det är dags för oss =) Lite Singstar blev det också. Alltid lika roligt. Klockan blev 02.30 innan vi kom i säng. Kul hade vi!!!

Idag körde jag upp till Jenny och Fredrik för att måla gästrummet. Men kan erkänna att målning är inte min grej. Man kan inte gilla allt. Men sen är det inte så roligt att vara en sån perfektionist som jag är. Det går inte så bra när man ska göra åt andra. Inga misstag liksom. Men jag hade det trevligt ändå. Får se nästa vecka om jag ska med till Malmö för att hjälpa flytta Fredriks saker? Johan ska med iallafall. 

Efter målningen körde vi hem till oss och käkade pizza och kollade film. Längtar till lördag, då vi ska ut och äta med dom. Det var längesen man gjorde det. Det är ju ändå löning nästa vecka. Blir ju alltid mer folk att träffa då.  

Nu i vecka ska vi till Atelje MB för att pröva kläningen. Vi håller tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0