R.I.P

God morgon

Snart bär det av till malmö, ännu en härlig dag med värme och sol. Hoppas det går bra idag med flytten så inte någon skadar ryggen eller nått =) Vem vet.?

Lider verkligen med en bekant till oss som skulle få barn nu denna vecka. Men barnet dog i magen. Så fruktansvärt! Tänk vilken glädje man har innan födseln, man bara väntar tills man får möta det lilla miraklet. Sen bara förstörs det på en natt. Vilken mardröm! Jag blev så ledsen när jag fick höra det. Hur fortsätter man efter detta som förälder?




Kommentarer
Postat av: Julia

Säg det. Jag har gått och malt den frågan i huvudet jag också. Låter så ofattbart! Excisterar en sådan händelse överhuvudtaget? Huja. Ses min vän.

2008-07-28 @ 07:36:42
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0