Pålägg

Idag var det en toppen dag på jobbet. Hann med det man skulle i tid och rätt lugnt med folk. Vi var så duktiga att vi hann med att börja städa hela charken typ =) Jag skrubba golv, Julia inventerade och Malin tog ugnen. Gillar att jobba med dessa töser, speciellt Julia. Hon är så lätt att prata med. Om allt och inget. Dagarna bara flyger iväg. Det är för man har så roligt ihop. Iallafall har jag ont i ryggen för allt skrubbande, men det behövdes en rejäl rengöring. Imorgon är det sista dagen i charken. Sen på fredag är jag tillbaka i kassan.
Som tur är man ledig på torsdag och då ska vi prova kläningen som jag har nämnt tidigare. Sen på kvällen ska jag och hjärtat och Tobias gå och se Batman på bio. Förhandsvisning. Johan är helt salig så hoppas den är så bra som alla säger det. Men jag gillade ettan väldigt mycket. Tror inte den floppar.

Nu är det middag som hägrar. Hejhej


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag gillar dig med! Synd du inte ska vara där inne resten av veckorna. Längtar riktigt mycket till den där kvällen med lite grillat, vin, sällskapsspel... vilken kväll :)vi ses imorgon min vän! Hälsa Johan!

2008-07-22 @ 22:38:35
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0