Nerplockning

Idag var det en okej dag på jobbet, tiden gick bara något sakta på eftermiddagen. Kollade hela tiden på klockan och den gick i snigelfart verkligen. Men jag hade det toppen iallafall för jag hade Julia vid min sida. =)

Nu har jag och Johan ätit och jag har hunnit med att städa lite. Ska samla krafter nu för att börja med att plocka ur våra garderober i hallen för dom ska väck =) Dom är så pass stora och tycker dom mörklägger en hel del i hallen. Sen har dom blivit ett ställe som man kastar in saker som man bara vill göra sig av med. Så dom ska få nya ägare. Bara ett tiotal meter här ifrån, närmare bestämt hos Malin och Tobias. Dom behövde dom och det e ju toppen att dom kommer till användning än att kasta dom.
Sen i höst ska vi inskaffa en skänk och rusta upp lite i hallen. Göra den vacker =)
Kan ju säga det att det är mycket jag vill ändra och fixa här i lägenheten. Men får ta lite i taget.

Igår gjorde vi klar våra bröllopshäften till festen. Känns skönt att det är fixat. Nu är det bara kopiera till 34 personer. På söndag ska vi träffa prästen igen för en lite genomgång. Kände att jag och Johan behövde det. Därefter kör vi till våran toastmaster för att ge lite information om hur vi har tänkt ha det på bröllopsfesten. Känns sjukt att på lördag är det 3 veckor kvar!!! All förberedning ska snart vara över och allt ska stå klart för oss hur denna dag ska genomföras. Man är något yr i huvudet av alla tankar. Men som sagt är det 3 veckor kvar att använda oss av.


Så här känner jag mig just nu. Helt koko!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0