Middag och Husvisning

Igår var vi hos svärföräldrarna och åt middag och hade det trevligt. Spelade kub bland annat. Vi spenderade natten där och körde idag upp på morgonen till Jennys och Fredriks hus för att kolla läget. Åh så fint det låg. Väldigt stor boyta. Tapeter och golv var från 70-talet men annars var det superfint. Jag blir helt nojig när jag kommer till ställen där det ska fixas. Vill så gärna hjälpa till. Så jag ska nog ta en runda upp dit i morgon också för att greja. Idag medans Leif och Fredrik fixade med toan och tvättmaskin så rengjorde vi köket, spis,kyl och frys. Vilken skillnad det blev. Dom förra hyresgästerna verkade inte veta vad städning va! =) I morgon skulle vi nog måla en del! Ska bli så kul att se resultat sen. Givertvis gör dom inte allt på en gång men det mesta.

Jag hade gärnat stannat längre men Johan drog i mig. Så nu har vi varit hemma ett tag och städat vår lya. Och senare ikväll ska vi hem till Malin och Tobias och käka middag.
Och det är vad dagen och kvällen ser ut.

Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0