Kvällen

Nu har jag iallafall plockat ur allt ur garderoberna. Men det mesta ligger i högar i köket. Men jag har läget under kontroll. Ska fortsätta i morgon. Är mycket trött just nu så jag orkar bara inte mera. Men tänk vad mycket små plock man kan samla på sig. Helt otroligt. Men sen kan jag inte slänga grejerna heller. Man tänker att det kan vara bra att ha kvar. Men man kommer inte sakna visa saker ändå. Man glömmer väldigt lätt vad man har in sina lådor.
Får nog skaffa den där skänken inom snar framtid. Kan inte ha grejer i pappkassar för länge.  Väntar på den nya IKEA-katalogen just nu. Den från 07/08 gällde till den 14 juli. Så snälla kom med den!! I like IKEA.


Gammal. Hallå var är den nya!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0