Brudklänningen

Vi var ju till Vinslöv igår och provade kläningen. Kändes okej men den behövdes sy upp i axlarna och ta bort lite vid sidan av bröstet. Det hängde lite väl mycket tyg där. Jag som hoppades att det skulle bara vara att ta hem den igår. Men icke! Så där fösvann nästan 500:- till. Hon frågade om vi ville fixa ändringarna själva. Men så jävla bra är jag inte att sy =) Nu blir det iallafall riktigt gjort. Känns lite trist att dom pengarna kunde vi lägga på nått bättre. Well well.....
Den 8 aug. kunde vi hämta den igen. Men då jobbar jag precis samma tid som dom har öppet. Så inte förrän på måndagen den 11 aug. kan jag köra dit. Det blir samma vecka som bröllopet.



Märket på klänningen heter Nixa Och min liknar denna. Jag älskar verkligen klänningar från nixa. Tror jag hade 3 st olika modeller av samma märke och dom satt så bra.
Ska ner på stan nästa vecka och leta efter halsband och örhängen. Hade helt glömt bort det.

I morgon ska vi hjälpa Fredrik och tömma ur hans lägenhet i Malmö. Men det kommer nog gå fort för han sa att han inte hade så många möbler. Sen på kvällen ska vi ur och fira lite på stan. Ska verkligen bli skojigt.
Ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0