Banken

Vilken jobbig dag det har varit. Har inte alls mått så bra. Bakis och denna värmen. Man orkar inte riktigt ta tag i saker.
Vi hade det iallfall jättetrevligt igår kväll. Vi träffades hemma hos Jenny sen gick vi till banken. Där åt vi god mat och dricka. Kvällen var underbar! Satt och pratade och dansade. Träffade trevligt folk.


Me and my love!

Flytten i Malmö gick bra. Vi höll på från kl 9.00 till 17.30. Sen var det bara att åka hem och duscha och vidare till Jenny kl 19.00 Så kanske det gjorde att man är klenare än vanligt? Lång dag. Jag och Jenny hann med en runda till IKEA också när killarna körde för att lämna en bäddsoffa hos nån. Där fyndade jag bland annat badrumsmatta,massa blockljus till bröllopet, handdukar, papperskorg till toaletten,vas,glasskålar mm. Ska snygga till här hemma imorgon när jag känner mig mycket bättre =)

Nu ska jag kolla film med hjärtat. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0