Vetekudde, min älskling

Passet idag visade sig innehålla ett moment med vikter. Så vi stod och tränade armarna vilket var kul att testa. Kan ju vara en bra start för min kassa rygg. Blev inga hopp och sånt.

Just nu sitter jag och väntar på min kära make. Längtar så mycket efter honom, men jag vet inte varför :P Kanske för att slippa sitta ensam.
Har använt min vetekudde på min rygg och det har värmt så underbart. Perfekt om man bara sitter framför datorn.


Visst är den söt =)


Om några timmar ska jag träffa kollegorna för att äta en bit tillsammans. Har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska ha på mig bara. Men jag hoppas jag kan ha Johan som smakråd.
Nej nu ska jag ta tag i dom där julkorten.

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0