11 December

Nu är jag tillbaka,
 Datorn har strulat, lusten har inte funnits och allt de där, men idag ska jag göra nått åt det.

Inflyttningsfesten var toppen. Fick god mat och träffade både bekanta och obekanta. Alla (nästan =)) var jättetrevliga. Vi dansa och hade oss. Kolla massa youtube-klipp som man nästan kissade på sig för att man skrattade så mycket.
Massa bilder.


Sebastian och Jag med eller utan hatt. Greken gillar Sebbe :P


Vilka dansare =) Gillar den bilden i mitten =) Sigge kör sin variant


Tjejligan - Katrin, Jenny och Anna




Så Så nöjda,


Mårten, Per och Rundberg


Toppenfest!!!

Oh shit nu är klockan mycket, måste gör mig klar för dagens goda gärning.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0