27 december

Igår blev det en runda på stan. Var ute efter nya jumpaskor, men fan vad jag blev besviken. Tänkte det var typiskt att just när man behöver nått så ska det aldrig finnas nått man gillar. Det brukar vara så för mig.
Hade fått presentkort på Intersport, men jag kollade både Team sportia och Stadium utan något resultat. Lämnade stan med det värsta humöret man kunde ha.

Vi körde hem till Jossan och Anette istället för Johan skulle hjälpa dom med deras dator. Det var jättekul att få träffa dom och se hur mycket Elsa hade växt.
Efter besöket där åkte vi till Mio för att kolla in nått fint till vårt sovrum. Blev nya kuddar, ljuslyktor bla. Hade ju kommit på att dom har Intersport i Härlöv så där blev det 2 flugor i en smäll. Vi frågade efter hjälp och vi fick den bästa butikssäljare jag någonsin träffat. Skittrevlig, kunnig och han letade fram en sko som jag blev extremt nöjd med. Ska gå lite med dom här hemma först innan man jumpar i dom. Men dagen slutade bra med skoletandet iallafall. Nu kommer jag kunna skutta runt som en gasell på Friskis, hahaha vilken syn va.
Denna veckan blev det +0,4 kg men det är inget. Är förvånad att det inte blev mer för jag har slarvat denna veckan med både mat och träning. Så det känns okej.

Idag har man jobbat och vi var gott om personal så jag hann med att fronta hela butiken. Det gillar vi.
Snart ska vi bege oss hem till Sofi och Magnus som bjöd hem oss på middag. Det var längesen sist, tror det var i juli senast vi var hemma hos dom. Ska bli jätteroligt för vi ska träffa Martin, Mona, Johan och Emma där också.

Tänka sig att nästa vecka ska vi fira in nytt år. Det är ju helt sanslöst!
Men jag är mycket positivt inställd att 2009 kommer bli ett bra år. Vi har redan Bröllopsresan och Greklandsresan bokad. Både jag och maken fyller 25 år så vi lär ju göra en stor fest av det. Hoppas att man kan få fast på Ica detta år. Vi får väl se.

God Fortsättning till er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0