Juldagen

Idag, Juldagen, har vi varit hemma hos svärföräldrarna igen för att äta middag med Johans mormor, morfar och farmor. Hade först jobb mellan 7.30-13. Men den var helt problemfri. Allt flöt på och knappt några kunder. Så det kan jag inte klaga på. Hann med att plocka massa varor. Och städa upp lite på lagret också.

Middagen var helt fantastisktgod, kycklingfilé med viltsås och potatis. Efterrätt, ris a la malta. Men god mat får vi alltid där hemma.

Snart är mitt batteri till datorn tomt så det är bäst att avrunda för jag orkar inte hämta laddaren. Är för trött för det =)

Imorgon ska vi försöka komma iväg på mellandagsrean, träning kl 12 måste jag jag bara gå på.
Ett par jumpadojor ska jag definitivt köpa. Ett par riktiga.
Imorgon ska jag ringa till mamma och pappa som är i Thailand just nu. Måste ju höra så dom sköter sig, man vet aldrig med dessa föräldrar =P

Hoppas ni andra har haft en bra dag som jag.
Mvh Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0