2 December

Godmorgon!

Vilket vinterväder, regn och 5 varmgrader. Man får så mkt julkänsla så det smäller av det :P
Igår när jag kom hem från jobbet var det att stoppa i sig lite middag och sen blev det en promenad. Det var jätteskönt, det har inte blivit nått av i helgen för det inte har räckt till med tid, så det var nått som behövdes. Nu till lunch ska jag iväg och träna en timme. Såg att vi ska ha en annan ledare som jag inte har haft innan. Ska bli kul och se vad hon har att erbjuda =)
Har funderat länge om man ska börja skriva lite julkort, det tar ett tag att skriva alla så man kan ju iallafall börja. Får se om jag gör det när jag kommer hem.
Ha en bra dag!

Skön låt!


Har bebisen kommit än??? Nyfiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0