Dan före Doppardan

Dagarna har verkligen gått snabbt förbi men det har varit jättemysigt.

I tisdags morse överraskade mannen med att gå upp före mig och göra iordningen en dunderfrukost. Med varma bröd, kokta ägg och mycket annat gott.



Det är inte ofta det händer, men jag blev mycket glad över att han gick upp tidigare för att göra det så mysigt.
Smulan var givetvis med för hon är ALLTID hungrig =)
Det var starten på Dan före Doppardan. Vid 9.30 gav vi oss iväg ner mot stan för att göra det vi hade planerat. Handla kläder till jul och nyår, kattmat och mat till jansson mm

Vi kan ju bara säga att det var smockat på alla parkeringar. Men vi lyckades hitta efter ett tag.
Blev väldigt nöjd med fynden jag hittade i klädersväg. Blev samma outfit på båda dagarna men vad gör det när man träffar olika människor. Johan hittade en skitsnygg slips och pullover på Dessman. Lotta blev helt paff så fin Johan var klädd, så det var roligt.

Efter ett par timmar på stan vad det dags att köra hem och då landade jag på soffan och sov lite =)
Kl 19.00 var vi bjudna till Malin och Tobbe på middag och för att spela bingolotto som hade uppesittarkväll. Har blivit vår tradition och det är hur kul som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0