Lördag 20 December

Härliga helgen är kommen. Ska verkligen njuta dessa två dagar.

Igår jobbade jag kväll och fick ett kändismöte i affären :P Söta Emil Sigfridsson gjorde ett besök för att sätta upp planscher för hans kommande föreställning "Rent". Och då fick man lov att heja lite.



Idag har man hunnit med klä julgranen och än så länge har katterna bara rört den 2 gånger. Tränat med Malin också. Skönt att vara tillbaka efter ett långt uppehåll.
Snart ska jag och älsklingen ta hand om våran stökiga klädkammaren igen. Fattar inte hur man lyckas.

Blev inte så mycket denna vecka -10.8 kg

4 Dagar kvar till Jul

Kommentarer
Postat av: Julia

Va?! Missade jag det? :P Inte så konstigt kanske när man inte befinner sig i kassan. Jobbade du igår förresten? Haha, ja du ser. Sån koll man har!



Tycker verkligen du är jättestark och duktig som kommit så långt med all träning och viktnedgång. Beundrar dig för det. Du har inte lust att lära mig hur du gör? ;-)



Kramar

2008-12-21 @ 09:49:02
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0