Långpromenad

Promenaden var superskön, hade lite för mkt kläder på mig men det var lika bra att vara på den säkra sidan. Det var tur det för på vissa ställen blåste det mer än andra. Det var så pass skönt att jag tog en längre runda. Brukar gå en som tar 40 min men nu blev det en på 55 min. Det är kul att gå bland bostadsområden för man drömmer sig bort om det var sitt eget hus. Tänker på att den häcken ska bort, det ska målas, gör si och så. Man får ju tips också. Men det dröjer några år innan vi skaffar hus, vi trivs så jättebra i den lägenhet vi har. Så det får komma när det kommer.

Snart är det dags för lunch, börjar bli lite småhungrig.
Satt med julkorten igår och jag är snart klar. Men än kommer jag inte posta dom iallfall. Hörde med en kollega att hon hade fått sitt första julkort igår men det är lite för tidigt kan man tycka.



Kommentarer
Postat av: Julia

Låter skitbra!! :-) Vi ses kanske imorgon för jag jobbar 8-16 i charken då. Kramar

2008-12-04 @ 10:02:02
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0