Kvällens tankar

Vi ser det snöar, vi ser det snöar!! Håller tummarna att det ligger kvar lite längre denna gång.

Idag har man haft äran att vara ledig. Så skönt ska ni veta!!! Vill att det ska bli måndag igen! Har bla. hunnit med att vara på efterkontroll på bilprovningen. Så nu är bilen okej. I januari drar vi igång med att leta ny bil på största allvar. Håller fortfarande på V70 eller 850. Vi får väl se vad vi hittar.
Städat hela längeheten har jag med gjort, fått upp juldukar och tomtar. Under tiden gick dvd´n med massa jullåter på. Så härligt. Det går mycket lättare att dona och fixa när man har musik i bakgrunden. Det är väl tur det. Julkorten är postade, alla julklappar är köpta. Nu är det bara att invänta bland det bästa på hela året, Julafton. Alla dessa traditioner ligger varmt om ♥ mitt. Det är en sån värme i hela dagen, man klär upp sig, träffar släkt och vänner, dricker glögg och äter pepparkaka på eftermiddagen. Man ordnar till med maten, kollar Kalle. Alla samlas och äter gott. Man har förväntningar på julklappar åt alla, kommer han eller hon gilla det osv. Ja jag kan fortsätta i massor men man fattar nog. Önskade bara att alla kunde uppleva denna glädje och värme som vi gör!


Hann med ett pass på friskis också. Det är verkligen en STOR skillnad på min rygg. Det som gjorde mest ont känns knappt längre. Och det gör mig så glad för det är bland annat därför man gjorde ändringen i sitt liv för att slippa ha besvär. Det är en bra bit på vägen!

Till sist men inte minst vill jag gratulera min äldsta bror Daniel som fyller 30 år idag!

HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA



Johan och en glad Daniel med mig i sin famn.

"-Bara så du vet Daniel, så är du den största bebisen som finns!"  (internskämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0