Julkänslor

Har förresten glömt att uppdaterat viktnedgången för denna vecka, eller glömt o glömt har jag kanske inte gjort om jag ska vara ärlig. Denna veckan har inte varit rolig så jag har ökat några hekto i stället så därför gör det inget att jag inte skriver nått om det. Onyttig har jag med varit. Man märker så tydligt när man inte mår bra (inte lycklig) att man äter mer skräp. Men jag är så medveten om det så nu på måndag kör vi igen. Mer träning och mer promenader. Dom har ju börjat med julschema då så det kommer bli mer medel än vanligt. Vilket är bra ju.
Kan inte riktigt fatta att det är bara nästa vecka kvar och sen är det riktig jul. Man börjar ju känna sig som man var barn igen =) Kommer bli underbart roligt att fira jul med Johans familj. LOVE!!



Tomtemor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0