16 December Jordbävning

06.30 vaknade jag av att väggar och golv skakade. Jag flög ur sängen, utan att tänka på att min rygg är dålig. Blev skit rädd. Trodde hela huset skulle flyga i luften. Det första jag tänkte vara att det var späningar i vattenledningar, men om det ger såna skakningar vet jag inte =) Men Johan ringde nyss och satt att det var en jordbävning. Det står i aftonbladet. Det är ju helt otroligt. Först tänkte jag att jag skulle ringa våran vaktmästare och höra vad det kunde ha varit men då tänkte jag att jordbävningar kan man ju utesluta men icke.

Hur ska det sluta med våran planet?

Ska krypa ner i sängen igen ett tag innan det är dags att kliva upp. Undra om man kan somna om?

God morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0