6 December

Godmorgon lördag!

Just nu sitter jag med min frukost brevid datorn och Johan sover fortfarande. Men men ska låta honom sova. En liten stund till iallafall =)

Igår var jag på friskis med en annan ledare som jag inte har haft innan. Det är helt sjukt att man aldrig slutar bli förvånad över hur bra alla är. Hon var med superduktig, glad och  energiknippe. Det var puls/medel hon hade och vilket bidrog till mkt folk. Jag hade det toppen och kände knappt av ryggen på passet och inte heller efter som jag brukar göra. Hoppas det fortsätter så för än så länge känner jag mig extra bra än jag brukar, peppar peppar!
Fick även julschemat och den innehöll knappt något baspass så det får bli medel. Men man har ju testat det ett par gånger nu så, det ska inte var några problem skulle jag tro.

Igår fick jag se Anne och Patriks flicka, Zara på födda.nu. Så söt så, vet inte riktigt vem hon liknar mest av dom. Hoppas dom kommer in i affären snart så man får träffa hela familjen =)

Nu ska jag dona här hemma lite innan vi ska bege oss till stan och sen är det party ikväll. Återkommer imorgon igen.

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0