5 December

Då var det fredag igen, fattar verkligen inte var veckan tog vägen. Men det är som sagt fredag och då betyder det bland annat att det är dags att väga sig. Håll i er nu! :P -10.1 kg Det var första delmålet avklarat. Känns otroligt bra måste jag säga. Tror jag har minskat i midjan med 5 cm om jag kommer ihåg rätt siffror. Vet att jag skrev upp mått på midja och bröst men har lyckats slava bort det. Men det kan stämma till en viss del.
Härligt härligt.

Inatt regnade och resultatet blev att nu är all snö borta. Men det var jättefint så länge det vara.
Ska köra till friskis till lunch, ser framemot det extra idag.

Ha en skön regning fredag =)
Känner mig som Sanna Kallur när hon har vunnit!

Heja Falutösen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0