30 December

Gud har straffat mig! Varför varför? Näsan är som en öppen kran. Så drygt med förkylning! Det kom verkligen lagomt till man ska vara ledig. Tack för den!! Det bidrog att det blev lång sovmorgon idag igen. 10.30 vaknade jag. Nu är klockan snart 12 och halva dagen har snart gått. Hatar det.

Får se om man orkar ta tag i det man skulle göra idag. Det är ju inget man direkt vill göra för man känner sig som en zombi. Hade så gärna gått på träningen idag, det är sista chansen innan uppehållet dom ska ha till den 12 januari. Men men det får bli långa promenader istället. Är ganska glad iallafall för vågen visar såna bra siffror denna vecka, nu när man inte äter julmat och massa julgodis. Det tackar vi för =)

Nej jag tror jag ska ta hand om tvätten nu.

1 Dag kvar till nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0