22 December

Måndag idag, härligt. Här hemma lanar vi för fullt, satt uppe långt in mot småtimmarna och nu är (vi) på det igen. Alltid lika roligt och givande. Som inte alla kan förstå.
Hade Shia LeBeouf maraton igår med. Kan inte få nog av honom =)
Snart ska vi besöka banken sen är det dags för mig att köra och jobba kvällspasset och i morgon ska jag och maken ner på stan och leta kläder tills oss för både jul och nyår. Sen ska jag försöka hinna med träningen. Vi får se hur fort det går på stan. Som ni ser har vi fullt upp.

Efter elva idag ringde det på dörren och trodde det var Martin som kom tillbaka men det var ett blommogram eller vad det heter. Jag kan gissa att det är Ida som har ordnat det för det är hon duktig på. På kortet var det från mina brorsor med familj. Jag och Johan blev jätteglada. Här är bild på den.


Älskar er och saknar er så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0