18 December

Oh vad det var uppskattat att besöka massören. Det gjorde ont på vissa ställen men det känns så skönt efteråt.
Är fortfarande lite stel om jag sitter för länge men annars är det ok. Ska definitivt gå fler gånger.

Jaha, här hemma händer det inte så mycket. Johan ligger och sover i soffan, skittrist. Vilket gör att jag blir på dåligt humör. Vill göra saker, jaja snart läggdags iallafall. Så vad spelar det för roll nu?

Julhandeln har börjat dra gång på ica och det är körigt om dagarna. 
Massa galna kunder :P
Men jag är där med mitt gladaste humör.
Har ju bara i morgon att jobba sen är jag fri hela helgen. 
YES!
Ska bara mysa med nära och kära.


GOD JUL


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0