17 December

Började dagen med en promenad, jätteskönt var det. Tog en längre sovmorgon me. Det behövdes efter gårdagens bravader. Nu är katterna med utsläppta. Vilket dom gillar stort.

Annars är det jobb ikväll så det blir en lugn förmiddag. Bilen är redan lagad så jag kan köra hem ikväll. Det är ju superskönt för jag ska redan vara hos massören kl 8.00 i morgon. Ser fram emot det för det vill sig inte släppa helt i ryggen. Vill komma igång med träningen. Får se om det blir på fredag eller lördag.
Till helgen är det tänkt att vi ska hitta på nått med Ralle, var ett tag sen man träffade honom. Kanske bowling? Det hade varit roligt. Men jag får nog titta på om inte ryggen blir bättre. Sen på söndag ska vi få besök. Träffa Martin som har varit i Thailand i 2-3 veckor. Lär ju vara som en pepparkaka.

Nu är det bara en vecka kvar till Julafton. Otroligt! Johan har plockat fram granen och kanske vi ska pynta den ikväll. Ska bli oerhört roligt och se om den får vara i fred eller om katterna välter den så fort den kommer fram julpynta i den. Första gången vi hade den uppe låg Smulan i den. Men hon är så pass vuxen nu så förhoppningsvis ska hon låta den vara. Vi får väl se, det är Johan som envisas att den ska vara framme. Får spraya den med parfym så dom inte går närheten av den. Det har jag fått göra med halmgrisen och bocken som jag har stående på hallgolvet.

GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0