15 December

Vaknade 05.30 i morse och var pigg men ryggen värker. Så typiskt för den har varit lugn i över en vecka men igår lyfte jag köttbackar så det var inte från träningen.
Så imorgon ska jag till en massör och bli knådad. Hoppas verkligen att hon kan fixa det denna gång för jag har aldrig kännt den smärtan som jag har fått nu. Kallar mig själv just nu, Gamla kärring!

Pratade med mamma igår och hon berättade hur dom hade det på kalaset hos Daniel och man ville så gärna vara med. En rolig grej hände också, Ida hade frågat Tyra vad Farfar Lasse hette och vet ni vad hon gör då? Räcker ut tungan och säger -skäggig gubbe, Oj vad jag skrattade. Vilken härlig unge. Ida blev förstås inte glad men barn är ju barn. Och Tyra har inte träffat sin gammelfarfar så väldigt mycket.
Världens bästa Tyra!


Nu är katterna ute på sin morgonutflykt nånstanns i trädgården. Jag ska snart äta frukost. Sen ska jag roa mig med något som jag hoppas klarar av fast ryggen är som den är.
Ny vecka igen och I Love It!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0