13 December

Lucia idag, jobbade tyvärr så jag missade det som gick på tv. Brukar alltid titta på det, tar mitt täcke och lägger mig i soffan och myser. Fick iallafall se ett luciatåg på jobbet igår. Så fina så.


Jobbade mellan 7-13 vilket var så skönt. Hade egentligen 14-20, så nu kan jag vara med till svärmor för att fira att hon har fyllt år, vilket jag annars inte hade kunnat. Nån timme kvar bara innan det är dags.

Såg att dom har gjort en till Terminator. Lätt man ska gå och se den. En av mina favoritskådespelare är med, Christian Bale! Något jag mer ser fram emot är nästa Harry Potter. Det var väl meningen att dom skulle ha världspremiär i december med ändrade datumet till sommaren 2009, man kan ju undra varför???



Jag säger bara en sak, "-Söndag i morgon" hahahahaahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0