Verklighet...

God Morgon!
Nu är jag ledig ända till lördag så nu ska det hinnas med att göra massa här hemma. Som sagt kommer jag skriva om hela bröllopsdagen inom kort.
Igår jobbade jag kväll på ICA. Alla grattade mig och Johan så klart. Så nu är man tillbaka till verkligheten. Kan ju säga att jag kommer på mig själv att jag skriver fel på vissa grejer. Det är svårt att vänja av sig med nytt efternamn. Som t.ex. signaturen på avilapparna. Nu är det MR jag ska skriva men man kommer på sig själv efter ett tag att jag fortfarande använder ML. Inte lätt kan jag säga! Hoppas det kommer snart papper om att jag har ändrat namn. Så man kan skaffa nytt pass,körkort,bankkort =) Då kanske det blir lite enklare att komma ihåg.

Vi fick posa lite för pappa när han skulle testa vilket objektiv han skulle använda till fotograferingen. Jag visar hur jag kommer att gråta på lördag =) Älskar dig Johan!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha vad söt du är!

2008-08-20 @ 17:13:02
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0