Jenny o Jag

Tog en chansning att slå en signal till Atelje mb idag. Ville veta om klänningen var färdig så jag kunde ta hem den denna veckan istället för nästa. Egentligen fick jag order om att jag kunde hämta den i morgon. Men jag upptäckte att jag jobbade precis samma tid som deras öppetider. Och tur som man har, skulle dom bara pressa den under dagen. Så jag drog med Johan till Vinslöv och hämtade den innan dom stängde. Nu hänger den så fint i klädkammaren här hemma =) Direkt efter körde jag till Jenny och käkade god mat. Killarna har ju lan idag med så Jenny ville ha lite sällskap. Och det var bra att hon ringde. Jag hade det toppen, fick tips om dukningen också.


Nu är jag hemma igen och killarna är helt inne i spelen. Johan har slutat lyssna på mig så jag ska nog gå och sussa lite. Ska jobba i chaken imorgon, har stängningen. Men som tur är har jag Julia i arbetsteamet. Vilket gör att jag klara dagen utan problem. =)
Sen på lördag ska jag jobba hela dagen och på kvällen ska vi till Johans mormor och morfar på grillfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0