Smycken

Tiden bara flög iväg idag. Vilket var skönt så klart. Alla pratar bara bröllop med mig på jobbet nu. Kul! Men det blir det ju här med. Men det är kul att skriva av sig lite. Visa hur långt man har kommit. Kanske det är nån mer som går i giftestankar?

Älsklingen kom till affären vid 17.45. Så jag gick då lite tidigare. Hade ändå missat tagit den sista kvarten på rasten. Så det gjorde inget. Johan hade kommit för att hjälpa mig klippa gräsmattan här. Han hann inte riktigt hela så jag ska ta det sista imorgon bitti. Vi var ju bjudna till Jenny o Fredrik för att grilla korv med några av deras kompisar, så det var därför vi  inte kunde göra klart. Så mysigt dom har fått där vid huset nu. Glömde att kolla övervångingen, där dom har målat om och monterat ihop massa nya möbler. Måste bara göra det nästa gång. Vi hade supertrevligt där ute, korven smakade mycket bra och äppelpajen till efterrätt var gudomlig. Sen fick vi det roligt när hunden kom med en bajskorv i munnen. Äckligt!!! Efter nio fick vi slita oss för vi skulle lämna en väska som var Magnus i Tollarp. Underbara Sofi och Magnus överraskade oss med ett presentkort från IKEA och lite findricka när vi kom. Det var ett tack för hjälpen när vi ställde upp på att hjälpa till på 50-årsfesten. Det var verkligen snällt av dom. Vi ställer gärna upp. Så nu är det inga problem att skaffa en bänk till hallen där hemma. :)

I måndags gjorde vi lite ärenden på stan jag och Johan. Hittade bland annat ett Halsband och örhängen till bröllopsdagen. Det är små diamanter som är formade som Hjärtan. Symboliserar vår kärlek.
 Det är enkla smycken, vill inte ha större.
Med tanken att jag ska ha ett hårdiadem, så ville jag ta rena och små detaljer runt omkring.
-Kan nog bli bra det här.
 
Önska mig lycka till hos frissan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0