Bröllopet

OJ OJ OJ vilken lyckad dag det blev i lördags. Vädret höll i sig så vi fick massa fina kort vid fotograferingen. Själva Vigseln gick jättebra. Man var jättenervös innan så på ett sätt är det skönt att man inte ska göra om detta igen. Johan var så fin i sin frack. Och brudbuketen blev bättre än förväntat. Det blev som jag trodde att floristen inte fick ta på vita ranunkel så det blev vita fresia. Men jag blev supernöjd med resultat. Bröllopsfesten blev helt underbar med massa glädjetårar och skratt. God mat och dricka. Underbara tal av far min och svärfar, Kristina min bästa vän mfl. Idag kommer det inte bli ett inlägg om bröllopet. Jag är så trött efter veckans bravader. Vill skriva när jag känner för det. För det är många många bilder att ta med.

Vi är vid Ovesholms slottsområden.

Mamma och Pappa åkte hem idag. Alltid lika tråkigt att säga farväl. Dom har varit helt underbara dessa dagar. Ställt upp till max. Älskar er!!

Nu är det middag enligt min man, så underbart att skriva det =)
Så det är väl bäst att lyda honom då, hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0