Rosor

Igår blåste det verkligen hårda vindar. Det gick så illa att ena äppelträdet blåste omkull här i trädgården hos svärföräldrarna. Stolar som var iväg blåsta mm. Men idag är det som vanligt igen.Tur är väl det.

Idag körde jag till Växthuset och Solhaga efter jobbet för att få inspiration till blomsterarrangemanget. Och det fick ja. Så jag kommer använda mig av Hjärtan på tråd, Rosor och Gelbera. Tror jag ska ha zinkfaten och även rosor i små vaser. Både vita och chockrosa som jag kallar det. Kan ju bli rätt enformigt med vitt hela tiden.


När jag hade gjort klart mina ärenden, körde jag hem till Johan och Fredrik som var på besök. Killarna hade bestämt sig för att Lana lite. Vi käkade ihop sen kollade jag på filmen "Blue Crash". Den var väl sådär. Rätt trist. Medans killarna ugglade framför datan. Typiskt killar.
Nu är jag tillbaka till huset, lika ensamt och tyst.
Imorgon ska jag jobba mellan 10-18 och sen blev vi bjudna till Fredrik för att grilla korv på kvällen. Vi får se hur vi gör. Måste hinna med att klippa gräset här me ju, plus att Tobbe skulle komma och hämta garderoberna, Jippi. Ska bli skönt att få det öppnare i hallen. Och nya möbler :)

På torsdag är det dags för frissan. Ska prova frisyrer till bröllopet. Ska verkligen bli spännande! Önskade jag hade någon med mig. Hade varit roligare då. Men men. Kanske Johan kan var med vid sminktestet? Tror inte han vill det egentligen.

10
Dagar Kvar ♥

Kommentarer
Postat av: Johan R

Klart jag vill! :)

2008-08-06 @ 07:56:47
URL: http://johanshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0