Framkallning

Idag har jag och Johan varit duktiga, körde ner på stan och lämna in engångskamrorna för framkallning. Samtidigt fixade vi alla bilder på cd´skiva. Leifs bilder också. Och hela kalaset gick bara på 1800 :- Men det var det värt. Det är ju en säkerhet ifall datorn skulle krascha eller nått annat skulle hända.

Medans framkallningen skulle bli klar gick vi och åt på trendie. Ordnade med presentpengarna på banken. Kollade ut vad vi kunde köpa på Duka och Cervera för presentkorten. Det blir att vi köper Gjutjärnstekpanna och en såssnipa i Sundbornservisen. Det blev vi nöjda med.
Sen var det bara att handla medicin till Johan som är jätteförkyld, synd om min man. Han blir nog hemma från jobbet i morgon också.

När vi kom hem satte vi oss och valde ut bilder till tidningen. Vi ville ha i både Kristianstadbladet och Falu Kuriren. Vi vet bara att på lördag skulle det publiceras i Falun men vi får se när det kommer i vår tidning.
Spännande! Sen googlade vi på var vi kunde ordna med Tackkorten. Johan fick helt och hållet ansvaret att välja ut och ordna med det. Sen är det bara att framkalla bilderna från pappas kamera. Kommer sitta många timmar för att sortera upp bilderna och sen sätta in i album. Men kul kommer det bli.
Ska börja kolla vilka kort vi ska förstora upp och sätta på väggen också. Ska bli så fint i sovrummet nu. Ska upp med nya lampor, ett hyllplan ovanför sängen och en del tavlor.  Det har varit så kalt på väggarna ända sen vi flyttade hit men nu ska det bli en liten förändring.
 


Kommentarer
Postat av: Lisette

Ett tips till när ni ska göra ert Bröllops album!

Det finns så man kan sätta ihop sitt album online på tex extrafilm.se Och så skickar de hem albumet tille er färdigt och klart.. Det blir även en snygg design på det. Själv brukar jag använda detta när jag gör album från resor..

2008-08-26 @ 21:40:16
Postat av: Julia

Oh, det har jag ju kikat efter varje dag och hoppats att det skulle vara med. Men nu vet jag att det kommer i alla fall. Får pryda kylskåpet sen ;-) Får bestämma en dag vi ska ses med. Nästa helg kanske? (Första i sep..)

2008-08-26 @ 22:34:04
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej, trillade in här=)Såg att ni med hade gift er!!Grattis=) Jag kommer med ifrån Tollarp så jag vet ju vem johan är....Såg er i tidningen, hur gör man för att få in en bild där??Hoppas ni har en trevlig helg!//Emelie

2008-08-30 @ 19:16:54
URL: http://emelisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0