Ute på rundor

Efter jobbet i lördags körde jag hem som en galning för att byta om och hämta Johan. Jag lyckades försova mig på morgonen så jag hade inte tid att packa kläder. Det var nog tack vare vinet jag och Jenny drack på fredagen. Var så himla trött dan efter. Så jag hade ungefär 15 min att byta om, sminka mig och ordna med blommorna till Sif. Men det gick =) Hämtade upp Jenny och Fredrik också i stan. Så 2 minuter i sex anländer vi i Tollarp hos Sif och Ove som ordnade med grillfest för oss barnbarn med resp. Maten var som vanligt smarrigt. Spelade lite kubb. Tjejerna vann så klart! Men typiskt killar kunde dom inte erkänna det =) Mellan spelen latja jag och Johan med varandra. Fredrik och Jenny med. Du vet kärlekspar, hhahha. Iallafall, johan lyckades göra så jag tappade balansen så jag slog armen illa. Det gjorde ont som bara den, men det gick över som tur var. Fick inte ett stort blåmärke iallafall. Hur snyggt hade det sett ut på bröllopet? Sen lyckades Johan lägga en stor loska i mitt hår, men kan säga det att den kunde ha landat i ansiktet om inte jag hade såna bra reflexer =) Vi hade iallafall superroligt.

Igår söndag körde jag och hjärtat till Sandhem för vi åt lite lunch. Det var riktigt mysigt för det var längesen vi gjorde nått tillsammans. Medans vi åt diskuterade vi planerna inför lördagen. Sen körde vi till svärföräldrarna. Där berättade vi lite vad vi hade tänkt. Tydligen ska Leif ha nycklarna till lokalen på lördag för han skulle ordna nått där. Gissa vad nyfiken man är nu!!! Ska bli otroligt spännande och se vad dom har gjort där inne.
Sen hade vi Mona och Martin på middag, käkade lite tacos. Senare på kvällen gick vi till Tobias och Malin och satt där och snackade lite.
Så dagen har varit full med massa möten =)

Idag däremot ska det städas. Mamma och Pappa kommer imorgon. Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0