Möhippa nr 2

Vilken dag det blev igår! Jenny lurade i mig att det bara skulle vara vi två under kvällen. Hon kom och hämtade mig vid 15.30 och kör hem till henne. Hon påstod att hon skulle fixa en sak i lägenheten. Följer med upp och ser att köksdörren är stängd. Jag öppnar den och där står tjejerna! Malin, Linda, Sofi och Mona. Gud det hade jag inte alls listat ut! Jag blev så himla glad. Tänk att jag har så underbara vänner och svägerskor. Och får inte en MÖHIPPA utan 2 stycken. Och jag har aldrig haft så roligt som på dom gångerna. Jag är överlycklig. Fick en sån fin tiara. Den hade jag på mig hela kvällen lång :)



Det kommer ett inlägg sen i veckan när jag är hemma igen. Just nu är jag hus och kattvakt tills på torsdag. Och det tar en sån tid att ladda upp bilder här. Så det får bli när jag är hemma med vårat supersnabba bredband! Då blir det massa bilder från möhippan.

Tack än en gång tjejer för en helt underbar kväll. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0