Möhippa 2

Förra lördagen skulle jag och Jenny ha en minimöhippa tillsammans enligt henne. Jag visste ju redan att Johan skulle bli överraskad med Svensexa den dagen, då tyckte Jenny att vi kunde ha nått också. Jag som har sagt innan till dom att jag blev överraskad av tjejerna i Falun så jag har haft mitt redan. Så jag kunde inte ana att det skulle bli en till =)

Killarna hämtade upp Johan mitt på dan, han fick sätta på sig en pippiperuk och en ful häxhatt. Sen körde dom. Så i min ensamhet väntade jag tills klockan skulle bli 15.30 då Jenny skulle hämta upp mig.
Man var ju lite spänd på vad hon kan ha hittat på, inte för jag förväntade mig värsta grejen, men man kunde inte låta bli att lite nervös. I bilen sa hon att vi skulle ut och äta lite middag och sen ut och dansa. Perfekt tänkte jag, för nått jag inte tycker om är att skäma ut sig. Då är det inte roligt.
Men först skulle vi stanna i hennes lägenhet, hon skulle ordna nått där. Ok tänkte jag. Frågade tillochmed om jag skulle stanna kvar i bilen medan hon fixade. Nej detta tar lite tid sa hon och log ganska brett =) Så jag följer med upp och ser att köksdörren är stängd. Tanken som slog mig att där kanske hon har ställt fram ett minispa till oss. Det var det första jag tänkte på faktiskt. Men så öppnas dörren och där står tjejerna. Malin,Sofi,Mona och Linda. Vad jag blev överraskad!!! Kunde inte tro att dom skulle stå där ju. Sen blev det kramkalas. Fick sätta på mig en jättefin tiara, den satt som gjutet.



Sen satte vi oss och drack vin och provade ostar


Det var jätteroligt att få pröva ostarna, många var goda och vissa speciella =) Men jag hade det så kul. Vilka tjejer!
Vid sju tiden var det dags att köra iväg, men mot en okänd destination. Ja det tar typ 45 min att köra dit sa dom. Shit tänkte jag vad ska vi nånstanns??
Så vi satte oss i bilen och körde. Linda var chaffis. Kan ju säga det att vi åkte en massa rundor på stan och gapade och skrek =) Bilderna talar för sig själva!


Men det tog inte 45min dit vi skulle, dom lurades bara. Vi skulle BOWLA. Det är så roligt! Jag är inte bra på det. Men att spela det gillar jag stort.



Vi åt även middagen där på Bowling Center



Vi körde tillbaka till lägenheten för att festa lite mer innan körde vi förbi Biljard där killarna höll hus. Vi bjöd dom hem till Jenny. Så vi blev ett gäng.


Magnus,Sofi,Martin,Mona,Linda,Ralle,Johan och Sebbe

Ja, jag kommer säga JA i Kyrkan =) Älskar dig

Johan fick också prova på tiaran

Linda ska hjälpa oss med serveringen på bröllopet och Ralle är Bestman!

Magnus är vår Toastmaster

Tycker om denna bild väldigt mkt, alla ler så fint

Sen blev det utgång. Till Banken närmare bestämt.Oj vad vi dansade =) Johan och Martin visar hur det går till när man sjunger!

Heja Sofi!!

Kvällen fick avsluta med en kebabrulle. Så kul att dom sitter i varsin bord.
Vill bara säga att jag hade en toppen kväll! Jag är lycklig lottad att ha fått 2 st Möhippor. Tack tjejer för en oförglömlig kväll!

Kan ju säga det att idag är det bara 6 dagar kvar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0