Lugnet före stormen

Skrev innan om hur stressad jag kände mig. Det var verkligen inte kul vid det tillfället. Men jag har nu pratat med Johan och han, lugn som han är, fick mig att lugna mig lite. Man behövde kanske inte se det så som jag gjorde. Men är man en planerarfreak som jag ,kan vissa stunder bli väldigt jobbiga. Jag ska iallafall planer här i min ensamhet och sen ska jag och Johan ta det tillsammans. Vi kommer få massa hjälp av mina föräldrar så det löser sig. Så nu kan jag säga det att jag känner mig mycket bättre vid denna punkten.

Ska bara säga det att Johan hade en minst lika lyckad Svensexa som min Möhippa. Vi har verkligen världens bästa vänner man kan få! Ralle vår bestman, sa det idag att det är kul att vi hade en sån bra kväll men det är lika roligt för dom att få fixa det åt oss. Om mindre än 2 veckor är det dags!!! AHAHHAHA

Nu kallar sängen, ska bli skönt att krypa ner. Är trött efter gårdagens bravader. Lovar att berätta hur det gick till.


12
Dagar Kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0