Lördag 16 aug Kyrkan

Efter fotograferingen körde vi hem igen för att invänta vår transport till kyrkan. Ingen av oss fick veta vad som skulle komma och hämta upp oss. Mina föräldrar körde redan vid 14.30 så i över en timme fick vi vara själva. Gissa vad man satt och var nervös. Helt tyst i lägenheten och man visste inte riktigt vad man skulle göra. Efter kl 15 kom Ralle iallafall så man kunde snacka med honom. Och 15.30 kom vår bil, den körde ända ner till dörren. Där stod en polerad Volvo XC90 med svenska flaggor på sidorna. Snacka om vrålåk.
Så det var bara att kliva in och åka med, ingen återvändo =)


När klockan var 5 minuter i fyra klev vi ur och gick mot kyrkan. Då kändes det verkligen i magen. Prästen mötte oss och förklarade att kyrkklockorna skulle ringa och sen när musiken började spela var det vår tur att komma in. Jag och Johan tittade på varandra och skrattade. Det var nu det gällde. Ringklockorna började och det är alltid en ljuv stämma. Sen dånade musiken igång. Och in kommer vi.

Jenny, Svärföräldrarna, Bästa vännerna!





Här trär vi på ringarna

Puss på dig min make!

Nu är vi man och hustru !

Efter vigseln blev det kramkalas och massor av fotografering.



Här kastas det ris för fulla muggar!

Vi med våra underbara föräldrar!!!

Mammsen

Vi och våra syskon.
Sen bar det av till festen. Har aldrig varit så lycklig som jag var då! Johan kan bara instämma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0