Lördag 16 aug Bröllopsdagen

Både jag och Älsklingen kunde sova lugnt under natten så det var skönt att man var utvilad. Kl 09.30 anlände jag hos frisören. Där satt jag i två timmar och njöt att bli ompysslad. Fick jordgubbar och dricka, det fick bli alkoholfri för jag körde bil. Jag kände mig så lugn. Det påpekade dom också. Sen var det att åka hem för att äta lunch och byta om till klänning och frack. Johan hade mkt att ordna, det var hängslen, västen, flugan och fracken.


 Under tiden jag var hos frissan och Johan var hemma och förberedde lunchen. Var mamma och pappa i lokalen för att berätta för Linda och Daniel hur det låg till med maten och serveringen. Då hade Leif och Jenny också varit där för att "pynta" lokalen med ännu mer fint. Björkar med ballonger. Jättefin Bröllopsbåge på bordet. Och en underbar ställning med våra initialer J och M. Allt detta hade Leif svetsat.





Efter en mycket god lunch var det bara att köra för att fotograferas. Vädret såg lite oroligt ut ett tag så man vill få det klart innan det kunde komma en regnsskur. Men det höll i sig. Det blev jättevarmt och soligt. Toppen.



 
 





Brudgummen med sin Bestman Rasmus




Så stilig man!


Johan! Du trampar på min klänning =)


Den största dagen i mitt liv
Älskar dig Johan ♥

Kommentarer
Postat av: Lisette

Vilket vackert brudpar! =)

2008-08-22 @ 19:38:57
Postat av: Erika (kusin)

Åhh va fina kort! Så fina ni var alltså!

2008-08-22 @ 22:47:05
Postat av: Fru Rönn

Tack så mkt

2008-08-24 @ 09:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0