Härliga torsdag

Skönt med lite ledighet. Vad paff jag blev när jag lämnade frissan. Här hade jag målat upp det att vi skulle styla håret precis som på bröllopet, iallafall snarlikt. Men icke det var lätta uppsättning med några hårklämmor. Hahahha Men det kommer bli bra. Diademet kommer göra mkt. Jag älskar den verkligen. Ungefär 2 timmar kommer det ta på lördag. Så så pirrigt. Där ska jag sitta och ta det lugnt. Dricka min champagne medans dom fixar håret och sminket. Så ljuvligt.

9
Dagar Kvar


Kommentarer
Postat av: Julia

Du får berätta om frisyer och allt imorgon. Ska bli kul att ha dig i carken, förgyller liksom dagen! KRamar

2008-08-07 @ 17:57:13
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0