Fredag 15 aug

Tänkte jag ska börja att skriva om den lyckligaste dagen i mitt liv =) Det kommer bli uppdelat för det är så många bilder. Enjoy!!

På fredagen 15 aug. Var det bara att spendera tiden i lokalen. Vi skulle dekorera klart och förbereda maten. Vi hade min mamma och pappa, Johans föräldrar och Jenny och Fredrik till hjälp. Vilket gick mkt smidigt.

Pappa höll ordningen i köket, Fredrik i högsta hugg med gurkan =)



Jag och Jenny ordnade med blommorna på borden.
Om ni undrar varför jag har socker på tröjan är för att en getting stack mig i underarmen, inte så skönt.


Jag och Johan blev så nöjda med hur resultatet blev!!!



En mkt nöjd Dj =)
Allt gick jättebra, söta svärfar hade t.o.m ordnat med lunch som vi åt i lokalen. Man behövde samla på sig alla krafter man kunde komma åt.

En kul grej att använda är Fiberduk. Vi hade det på presentbordet och för att skymma dataskärmen.

Sen var det bara att köra hem på eftermiddagen för att ordna med dukningen där hemma. För mina släktingar skulle komma och hälsa på oss i Önnestad.



Ida(svägerska) Erika(kusin) och hennes sambo John och Daniel(bror)

Malin(svägerska) Mamma och Fredrik(vän)

Söta Paret, Fredrik och Jenny(syster)

Leif och Lotta, Mamma och Farmor

Daniel och Johan(bröderna Lööf)


Pappa är mästerfotografen =)

Kvällen bjöds på smörgåstårta och dricka. Vi hade det så roligt vi "Ungdomar". Föräldrarna satt där inne och hade det minst lika roligt. Det var verkligen en lyckad kväll. Det var så kul att träffa alla! Man hann knappt tänka på vad som skulle hända dagen efter för man var så upptagen att skratta =)




Det var den underbara fredagen. Har aldrig kännt mig så lugn inför nått stort förut. Kanske var det därför man hade en sån bra dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0